zaterdag 17 november 2012

Lipstickverslaving.

Vandaag heb ik even uitgerekend hoeveel geld er nu eigenlijk in alleen mijn lipproductencollectie zit en het resultaat was schokkend. Vanuit dit kan ik al bijna gokken dat mijn totale collectie richting de duizend euro gaat... Oeps

Dit is de schade. Slechte kwaliteit, maar mijn telefoon houdt niet zo van mooie scherpe foto's en ik heb geen zin om batterijen te kopen. Ik vraag me wel lichtelijk af waarom ik in godsnaam zoveel roze/roodtinten heb die bijna exact hetzelfde zijn... Wat is hiervan nu eigenlijk de totale schade?

 Ja. En hier zit geen rekenfoutje in (zoals gewoonlijk) omdat ik nu formules kan gooien in Excel. Hier ligt 5 uur werken. Autsj. Ik zal er maar niet bij vertellen dat ik onlangs nog een zootje heb weggegooid...

Overigens, die van €0.50 (zonder korting) is best chille kwaliteit! Allemaal rennen naar de Action dus. Blijft ook lang zitten, want mijn ex heeft toen drie dagen met een rode lipafdruk in zijn nek rond moeten lopen nadat ik die op had... Arme jongen!

P.S. Geen kamer in Amsterdam, maar hoogstwaarschijnlijk wel in Amstelveen. Wordt vervolgd dus...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten