vrijdag 7 december 2012

Kortingschrapen bij de H&M

Als echte die-hard shopper is het belangrijk dat je de spullen die je koopt, zo goedkoop mogelijk doet. Daarom ga ik los bij sales, koop de hele stad leeg en ben dan weer tijdelijk gelukkig. Heel gelukkig.

En dan allemaal tegelijk aandoen, want hee, het is nieuw, zodat het weer vies is en na twee dagen je weer in je oude kloffie loopt dat je al drie jaar hebt. Zo eindigt het dan weer wel, too bad.

Toen bedacht de H&M: 'Hee, we nemen een internetwebshop en soms, heel soms, geven we kortingscodes weg!' Toen ik daarachter kwam, begon de ellende. Bijtend op mijn lip van de zenuwen, zwetend en met trilhandjes, voerde ik de kortingscode in die ik zojuist stiekem op google.com had gezocht. En de euforie als de code werkte was groot en fijn.

Daarom, laat ik jullie vandaag even zien hoe je het goedkoopst kan winkelen op internet. Want jarenlange ervaring, die moet gedeeld worden.

Om te beginnen met de H&M. Hoeveel ik al niet bij de H&M heb gekocht voor de helft van de prijs zonder verzendkosten, is onvoorstelbaar. En bijzonder fijn. Het enige nadeel is dat mijn kastdeurtje niet meer dicht kan, maar dat kan ook aan mijn opruimkunsten liggen.

Men neme http://www.hm.com/nl/. Met een beetje geluk is er al sale dus gaan we gezellig naar de 'SALE'-pagina en kiezen wat uit.

Ben ik de enige die de derde van boven een trui vind overigens?

Nu heeft de blouse-afdeling niet veel soeps te bieden, maar dit jurkje daarentegen mag zeker weten in de shoppingbag

Kijk hoe lief!
 Ik gebruik altijd maar één website om mijn kortingscodes voor de H&M vandaan te halen, namelijk http://www.3gs.nl/kortingscode/hm-kortingscode/. Dit is een forum waar klanten van H&M daadwerkelijk bestellen en vertellen welke recente kortingscodes nog werken. Thanks ladies!

Nu is de voorwaarde van het bestellen bij H&M dat je minimaal €7 besteld. Als ik de kortingscode invoer kom ik uit op €5.25, dus ik zoek even snel iets waardoor ik die €7,- wel haal.

26.90, veel te duur


En dit is dan zonder kortingscodes. Letttt the magic begin. Code 9910 geeft 20% korting op het duurste item en code 1304 geeft €5,- korting op het totaal bedrag, wat dus inhoud dat er geen verzendkosten betaald hoeven worden!

18.15 voor een broek en een jurkje, daar doe ik het voor. Bestellen die happp.

Jullie mogen me later bedanken. Ik sta niet in voor rode cijfers op je bankrekening. 

Andere fijne tips:
Parfum: www.parfumsuper.nl (dit schatje komt naar mij toe zodra de 30ml op is: http://www.parfumsuper.nl/lady-gaga/lady-gaga-fame-black-fluid.html)
Beauty: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3Dbeauty&field-keywords=
Sieraden: www.ebay.com (wel een paypal-account aanmaken, dat dan weer wel)
Kleding: http://www.2dayslook.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten